Skip to main content

Ons verhaal

Oprichting:
Ons verhaal begint in januari 2020 onder de naam Beatmatch waar we beginnen met het begeleiden en ondersteunen van bedrijven en sportorganisaties op digitaal gebied. Op 24 januari 2022 hebben wij Beatmatch achter ons gelaten en zijn wij officieel van naam veranderd naar ByTomorrow. Vanaf de naamswijziging bieden wij naast marketing ook de diensten content en productie aan. 

Van Dieren naar Veenendaal:
We begonnen met Beatmatch vanuit een kantoor boven een autogarage in Dieren. Twee weken na de naamswijziging naar ByTomorrow hebben wij ook ons kantoor ingeruild voor een mooi kantoorpand op de Newtonstraat in Veenendaal. In het nieuwe kantoor in Veenendaal kunnen we verder groeien aan ons verhaal en kunnen we werken aan de verhalen van onze klanten. 


Partners
Samen met onze partners breiden we onze diensten uit met diensten die in lijn liggen met onze visie. Zo verzorgen we met onze partner Allus Media diverse producties voor onder andere Ziggo Sports, FIBA, EuroParcs en een Griekse sportzender. Daarnaast werken we met 360SportsIntelligence samen op het gebied van automatische camera’s voor sportproducties. Door de samenwerking met 360SI kunnen we clubs en verenigingen ondersteunen met het vertellen van hun unieke verhaal.

In september 2022 hebben we ons project “ByTomorrow streaming platform” gelanceerd. Na diverse pilots met onder andere Vitesse, Enfusion Kickboxing, Nederlandse Basketball Bond, het Amerikaanse West Virginia Miners en met Zonderland & Van Zeijl, bieden we ons platform nu aan onder de naam “JUMP”!

In 2023 zijn wij verder gaan bouwen aan ons platform JUMP. In 2023 hebben wij nieuwe klanten mogen verwelkomen die gebruik maken onze verschillende pijlers. Zo is de Lotto Volley League een mooi voorbeeld van een klant zie wij ondersteunen op het gebied van marketing en content.

The next step
In 2024 hebben we veel nieuwe prachtige klanten mogen verwelkomen. We zijn verheugd om de KNLTB, de Nederlandse tennis- en padelbond, de BENE-League, het NHV, en misschien wel onze meest unieke klant, Stichting Echt de Sjaak!, aan ons klantenbestand toe te voegen. Het jaar 2024 heeft ons een aanzienlijke groei gebracht, en we geloven dat we nog lang niet aan onze maximale potentie zijn gekomen! 😉

 

Ons team

Wij zijn de personen achter de start-up ByTomorrow. Een klein maar mega gemotiveerd team die zich elke dag inzet voor onze klanten. We zijn hard aan het groeien dus houd deze pagina goed in de gaten om op de hoogte te blijven van de gezichten achter ByTomorrow.

Daarnaast werken wij enorm graag samen met onze partners. Al onze partners hebben eigen expertise en samen helpen wij onze klanten met het vertellen, verspreiden en vermarkten van de unieke verhalen.

Onze partners
Eigenaar

Patrick van Mil

Mijn naam is Patrick en ik ben mede-eigenaar van ByTomorrow. Ik heb de opleidingen CE- SportMarketing en Management (Rotterdam) en Johan Cruyff Institute (Amsterdam) gevolgd. Tijdens mijn HBO studie ben ik aan de slag gegaan bij Vitesse Arnhem. Hier heb ik ongeveer vijf jaar met passie voor gewerkt.

Ik krijg energie van mensen om mij heen, ik voetbal graag en breng veel te veel tijd door op YouTube. Binnen ByTomorrow houd ik mij met name bezig met business development, onze strategie, processen, de groei van ByTomorrow en alle randzaken die bij het ondernemen komen kijken. Ook vind ik het leuk om (af en toe) een potje tafeltennis te spelen en een borreltje te drinken op de vrijdagmiddag op ons nieuwe kantoor.

Ik ben enorm trots wat we afgelopen jaar hebben neergezet. Door het nieuwe kantoor hebben we nu een mooie ruimte waar we de volgende stappen kunnen zetten. Ik zou zeggen; blijf ons vooral volgen, want er gaan nog heel veel vette dingen gebeuren!

Stagiair Marketing

Axel Raterink

Hi volgers van ByTomorrow,
Mijn naam is Axel Raterink, 18 jaar en ik loop vanaf februari stage bij ByTomorrow. Ik ben tweedejaars bedrijfskunde student aan de christelijke hogeschool Ede. Ik hoop de komende 5 maanden waarde toe te kunnen voegen voor ByTomorrow, en ook zelf de fijne kneepjes van marketing te kunnen leren, maar ook veel mee te krijgen over het bedrijfsleven.

In mijn vrije tijd ben ik eigenlijk altijd aan het sporten, of ik sta in de sportschool of je kunt me bij VRC vinden. Verder hou ik er ook van om af en toe een hapje te eten en een drankje te drinken met mijn vrienden.

Digitaal Marketeer

Sebastiaan Kwint

Mijn naam is Sebastiaan Kwint en sinds augustus 2021 ben ik actief bij ByTomorrow als marketeer. In juli 2021 heb ik mijn studie Sportkunde mogen afronden in de afstudeerrichting Sportmarketing. Na mijn afstudeerjaar bij N.E.C. kreeg ik de mooie kans om aan de slag te gaan bij ByTomorrow.

In de acht maanden die ik hier nu werk heb ik al veel mooie momenten mogen meemaken, zoals: de 3X3 UNITES World Tour in Utrecht, de PSD-Bank-Cup in Keulen (i.s.m. onze partner Allus Media) en samen met onze klant Automotive Auctions een enorme groei qua naamsbekendheid gerealiseerd.

Daarnaast vind ik het leuk om dagelijks contact te hebben met onze klanten, maar het belangrijkste is dat ik mezelf ontzettend heb ontwikkeld als marketeer en als persoon. Naast mijn werk voetbal ik zelf en spreek ik graag af met vrienden of mijn vriendin. Ik kijk uit naar dit komende jaar waarin we hopelijk nog vele mooie stappen kunnen maken!

Content Marketeer

Tom van de Weerdhof

Hallo allemaal ik zal mij even netjes voorstellen:

Mijn naam is Tom van de Weerdhof, ik ben 25 jaar en ik kom uit Veenendaal. Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeeropdracht voor ByTomorrow. Dit doe ik voor mijn opleiding Communicatie & Multimedia Design en ik ben op dit moment druk bezig met een onderzoek over branding. Op dit moment ben ik bezig met bijvoorbeeld de communicatie en vormgeving voor ByTomorrow

Zelf ben ik enorm geïnteresseerd in alles wat met media en sport te maken heeft en daarom is ByTomorrow voor mij de ideale plek om te werken. Naast media en sport volg ik ook de gaming en esportwereld op de voet. Zelf sport ik ook: ik voetbal hier in Veenendaal bij VRC, loop soms hard en heel soms kan je mij ook vinden in de sportschool.

Op dit moment ben ik heel druk om samen met het complete team van ByTomorrow te werken aan de toekomstvisie van het bedrijf. Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden van de plannen waar wij mee bezig zijn en ik hoop dit allemaal te kunnen onthullen als mijn project afgerond is in januari. In ieder geval tot dan of misschien wel eerder.

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal.
Laten we samenwerken.